❤️Cumpără produse Doppelherz până pe 28 mai, înscrie bonul pe www.campanii-doppelherz.ro și câștigă premii pentru întreaga familie!

Intrebări frecvente

Întrebări frecvente

1. Cum comand produse de pe site-ul sanatatelatineacasa.ro?

Pașii sunt disponibili la secțiunea Cum cumpăr.

Îți recomandăm să plasezi comanda folosind un browser actualizat de internet că Mozilla Firefox sau Google Chrome. De asemenea, este necesar să îți creezi un cont de client cu o adresă de email valabilă pentru a putea vizualiza toate detaliile despre comenzile ta.

Modalitățile de plată acceptate sunt plata online, folosind orice card de credit sau debit VISA sau MasterCard sau plată ramburs, numerar la curier, în momentul primirii comenzii.

Prețurile sunt exprimate în RON și conțin TVA.


2. Produsele pot fi livrate în altă țară?

În acest moment, produsele sunt livrate doar pe teritoriul României, prin intermediul firmelor de curierat Same Day și/sau Fan Courier.

Termenul de procesare și livrare poate ajunge la 5 zile lucrătoare (în funcţie de localitatea finală de destinaţie, sărbători legale sau alte cauze ce țin de numărul mare de comenzi pe care firmele de curierat le pot avea la un moment dat).

Livrarea produselor se va face de Luni-Vineri, în intervalul 09.00 – 18.00.


3. Cum pot comanda mai mult de 10 bucăţi din același produs?

Site-ul sanatatelatineacasa.ro are ca obiect de activitate comerțul cu amănuntul, din acest motiv există limitări în coșul de cumpărături, astfel, produsele achiziționate nu sunt destinate revinderii, mărfurile părăsesc prin vânzare sfera circulației și intră în sfera consumului.

Nu pot fi comandate mai mult de 10 unităţi din acelaşi articol (produs).

Pentru comenzi mai mari de 10 bucăţi din același produs, în scopul revinderii acestora, te rugăm să formulezi o cerere online în acest sens la adresa de e-mail comenzi@sanatatelatineacasa.ro, iar colegii noștri îți vor oferi un răspuns în cel mai scurt timp.


4. Cum plătesc produsele?

Metodele de plată disponibile sunt plata online cu cardul sau plată ramburs cu numerar, în momentul livrării produselor.

Se acceptă orice card de credit sau debit VISA sau MasterCard. Optând pentru această variantă (plată prin card), vei fi redirecționat către o pagină securizată unde trebuie să completați detaliile cardului tău.

Pentru mai multe detalii legate de plată, te rugăm să accesezi pagina Cum plătesc.

Pentru mai multe detalii legate despre transport, te rugăm să accesezi pagina Livrare.

Pentru mai multe informații privind sistemul securizat de plată, îți recomandăm să accesezi și pagina partenerului nostru MobilePay .


5. Cum anulez o comandă?

Pentru anularea comenzilor achitate trebuie să înregistrezi în contul de client o cerere de anulare.

Pentru înregistrarea acestei cereri, ai disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul "Anulează comanda".

O comandă plasată poate fi anulată telefonic sau prin email. Te rugăm să ne contactezi de luni până vineri, între orele 9:30 – 17:00, la numărul de telefon 0799.920.900, sau folosind adresa de email comenzi@sanatatelatineacasa.ro . Colegii noştri te vor ajuta în cel mai scurt timp.

Dacă anularea comenzii s-a făcut până la predarea produselor către curier, suma plătită se va debloca şi îți va fi restituită într-un interval de timp în funcţie de politica băncii emitente a cardului. Dacă produsele au fost deja preluate de curier, atunci este necesar să fie efectuat returul comenzii în condiţiile prevăzute în pagina Politica de Retur.

Comanda efectuată poate fi anulată de sanatatelatineacasa.ro printr-o înştiinţare prealabilă adresată cumpărătorului, fără nicio obligaţie ulterioară a vreuneia dintre părţi faţă de cealaltă şi fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:

Neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului a tranzacţiei, în cazul plăţii online;

Invalidarea tranzacţiei de către procesatorul de plăţi electronice MobilPay România, în cazul plăţii online;

Datele furnizate de către cumpărător sunt incomplete şi/sau incorecte.


6. Cum returnez o comandă?

Pentru returul TOTAL unei comenzi, este necesar să ne înştiinţezi cu privire la decizia ta de a începe procedura de retur la adresa comenzi@sanatatelatineacasa.ro sau utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.

Pentru a respecta termenul limită al perioadei de retur, este suficient să transmiti solicitarea începerii procedurii de retur înainte de expirarea acestei perioade de 14 zile.

Dreptul de returnare se aplică numai produselor comandate și plătite prin intermediul site-ului.

Returnarea produselor ce întrunesc condițiile de retur se poate face după ce ați constatat o defecțiune a produsului comandat sau fără o motivație anume, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, conform OUG 34/2014.

Queisser Pharma va returna contravaloarea produselor comandate și a costului de transport pentru expedierea comenzii, însă costul de transport pentru returul produselor către sanatatelatineacasa.ro va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat, respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur.

Nu se acceptă returul parțial.

Contravaloarea produselor returnate va fi trimisă către client în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului, dar nu înainte de data recepționării bunurilor. Returul sumei se efectuează prin aceeași metodă de plată folosită la plata produselor (în urma recepționării şi verificării returului, contravaloarea comenzii va fi înapoiată în contul de unde a fost efectuată plata). Dacă plata a fost făcută ramburs, clientul trebuie să ne transmită un cont bancar unde poate primi contravaloarea comenzii returnate.

Produsele ce urmează a fi returnate trebuie să fie însoțite de documentul fiscal de achiziție. Mostrele gratuite primite odată cu celelalte produse NU SE RETURNEAZĂ!

Pentru detalii suplimentare legate de cadrul legal dar și pentru informații referitoare la diminuarea valorii bunurilor returnate, vă rugăm să accesați pagina Politica de retur.

7. Cum pot face o reclamație/sesizare?

Pentru orice reclamații asupra produselor sau calității serviciilor oferite pe care le aveți, în calitate de cumpărători și utilizatori ai site-ului sanatatelatineacasa.ro, ne poți scrie la adresa de e-mail info@queisser.ro pentru a putea fi rezolvate pe cale amiabilă, în cel mai scurt timp, de Luni-Vineri (excepție fac acele zile ale săptămânii care se consideră Sărbători Legale).

8. Ce înseamnă când în dreptul unui produs apare mențiunea STOC LIMITAT?

Dacă în dreptul unui produs vezi specificația STOC LIMITAT, însemnă că în stocul magazinului sunt mai puțin de 10 bucăţi din acel produs. Simpla adăugarea a unor produse în coş, fără finalizarea şi trimiterea comenzii nu garantează cantitatea comandată sau comanda. De aceea, în momentul în care îți confirmăm înregistrarea comenzii, este posibil ca pentru anumite produse să te anunţăm că nu se mai află în stoc (deoarece între timp, un alt utilizator a finalizat o comandă pentru produsele dorite și de către tine) sau ca în stoc a rămas o cantitate mai mică din acel produs decât cea comandată.

În măsura în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă produsele comandate nu se mai află în stoc, ne rezervăm dreptul de a-ți propune produse similare (în măsura în care există), de calitate şi valori egale. Dacă nu dorești să comanzi aceste produse similare, sumele de bani pe care le-ai plătit în temeiul comenzii imposibil de onorat îți vor fi integral returnate, caz în care nu vom avea nicio altă răspundere faţă de tine sau faţă de vreo terţă parte.

9. Informații cu privire la Promoții și Oferte

Pentru campaniile promoționale/la ofertă de tipul 1+1 gratis/120+60 capsule gratis se adaugă produsul promoțional automat în coșul de cumpărături cu valoare zero.

Durata campaniilor este menționată în bannerele de pe prima pagină a site-ului sanatatelatineacasa.ro (în limita stocului disponibil), dar în cazul în care stocul produselor promoționale este epuizat, acestea sunt scoase de pe site. Te rugăm să verifici coșul de cumpărături înainte de a finaliza comanda. Dacă nu ai promoția disponibilă în coș, înseamnă că nu mai este valabilă.

Produsele aflate în campanii sunt doar cele afișate atunci când dai click pe bannerele care rulează pe prima pagină.

Fiecare promoție și ofertă beneficiază de o perioadă de valabilitate. Dacă, din anumite erori ofertele apar pe site, deși perioada de valabilitate înscrisă pe banner a expirat, campania se consideră încheiată la data de final înscrisă pe banner.

10. Am primit alt produs la livrare. Ce fac?

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, îţi recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail comenzi@sanatatelatineacasa.ro şi să completezi formularul pentru returnarea produsului de aici (link). Toate costurile ce țin de un retur realizat într-o astfel de situație vor fi suportate de către noi.