❤️Cumpără produse Doppelherz până pe 28 mai, înscrie bonul pe www.campanii-doppelherz.ro și câștigă premii pentru întreaga familie!

Retur

POLITICA DE RETUR & GARANȚIE

Prezentul capitol se aplică exclusiv achiziţiilor făcute prin intermediul magazinului online de către cumpărători persoane fizice sau grupuri de persoane fizice constituite în asociaţii.

Ai dreptul legal de a returna produsele pe care le-ai achiziționat de pe sanatatelatineacasa.ro, fără a preciza motivele unei astfel de decizii, în termen de 14 zile de la data la care tu sau o parte terţă, indicată de către tine, alta decât curierul, intraţi în posesia fizică a produselor comandate sau, în cazul în care au fost comandate mai multe produse printr-o singură comandă ce urmează a fi livrate separat, de la data la care tu sau o parte terţă indicată de către tine, alta decât curierul, intraţi în posesia fizică a ultimului produs. Această dată poate fi verificată şi demonstrată prin documentele de livrare înmânate de curier. Dacă cererea de retur nu a fost realizată în termenul legal de 14 zile, acesta nu mai poate fi realizată ulterior.

Cum returnez produsele cumpărate de pe www.sanatatelatineacasa.ro?

Pentru a începe procedura de returnare a produselor cumpărate de pe sanatatelatineacasa.ro, este necesar să ne înştiinţaţi cu privire la decizia de a ne returna produsele comandate prin email, la adresa comenzi@sanatatelatineacasa.ro sau utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.

Pentru a respecta termenul limită al perioadei de retur, este suficient să transmiți solicitarea începerii procedurii de retur înainte de expirarea acestei perioade de 14 zile.

După returnarea produselor și verificarea stării lor, îți vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la tine, inclusiv costurile de livrare (dacă astfel de costuri au fost suportate iniţial de către cumpărător, cu excepţia celor suplimentare, derivând din solicitarea unei alte modalităţi de livrare decât cea standard oferită de noi), fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 5 zile de la data la care produsele au ajuns din nou în posesia noastră şi am constat că acestea îndeplinesc toate condiţiile pentru a vă putea fi returnate costurile.

Sumele vor fi returnate utilizând aceeaşi metodă de plată pe care ai utilizat-o tu pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare (exemplu: pentru comenzile achitate ramburs, restituirea se va face în contul bancar comunicat de către cumpărător); în orice caz, nu ți se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Toate costurile și riscurile legale ce țin de returnarea produselor aparțin cumpărătorului.

Returnarea produselor se va face fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ai comunicat retragerea, la adresa ce îți va fi comunicată de către reprezentanţii noştri. Termenul de 14 zile este respectat dacă produsele sunt trimise/predate înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Retur total - În cazul în care clientul returnează toată comanda, Queisser Pharma va returna contravaloarea produselor comandate şi a costului de transport pentru expedierea coletului.

Nu sunt acceptate cererile pentru retururi parţiale. Cererea de retur va fi făcută pentru toate produsele din comandă.

Costurile aferente returnării produselor vor fi în sarcina ta exclusivă. Dacă dorești să returnezi produsele cu ramburs, suntem în drept să refuzăm preluarea coletului. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată, respectând detaliile din email-ul primit după procesarea cererii de retur.

Returnarea integrală a contravalorii achitate se va face numai în cazul în care produsele returnate sunt în starea în care le-ai primit, fiind acceptată o diminuare de valoare rezonabilă, rezultată din acţiunile necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor, în funcţie de specificul acestora.

Nu se va accepta returnarea valorii comenzii pentru produsele pentru care cumpărătorul a inițiat acţiuni care duc la diminuarea valorii produsului returnat şi care nu sunt justificate de acţiunile necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor următoarele, fără ca enumerarea să fie limitativă:

  • Ruperea sigiliilor/etichetelor;
  • Deformarea fizică a produselor/ambalajelor;
  • Ruperea/deteriorarea ambalajelor originale;
  • Murdărirea, pătarea, impregnarea cu substanţe externe;
  • Desigilarea produselor de îngrijire personală, cosmetice, de curăţenie etc.

Responsabilitatea deteriorării sau pierderii produsului trimis ca retur către Queisser Pharma aparţine exclusiv cumpărătorului. Dacă produsul nu mai poate fi returnat în stare optimă (conform prevederilor de mai sus), Queisser Pharma nu va putea returna contravaloarea acestuia. Sunteţi aşadar responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din alte manipulări decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor, în funcţie de specificul acestora.

Nu se acceptă returul pentru:

  • bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de comparator
  • produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid
  • bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente

GARANŢIE

Produsele comercializate prin intermediul magazinului online sunt noi, în ambalajele originale şi se bucură de caracteristicile indicate în descrierea lor. Cumpărătorul este pe deplin răspunzător de respectarea instrucţiunilor de folosire a produselor comandate.

Ai obligaţia de a depozita, păstra, manipula şi utiliza produsul în conformitate cu recomandările primite din partea Queisser Pharma prin intermediul instrucţiunilor produselor comandate.

* campuri obligatorii